mazzage

مع مزااااااااج مش هjr]vر تكون غير معانا


أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

قوانين للي عاوزين يبقو مشرفين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1c قوانين للي عاوزين يبقو مشرفين في الإثنين يونيو 30, 2008 5:57 am

KOKY


مزجنجي مزبطنة
مزجنجي مزبطنة

صباح الفل على احلى ناس
انتكو اكيد عارفين المثل الي بيقول الي اوله شرط موش عارف اخره ايه كدة
المهم بقة
قوانين للناس الجامدة الي عاوزين يبقو مشرفين هنا
اولا ميقلش عدد مشاركاتك عن 300 مشاركة على الاقل منهم 100 موضوع والباقي مشاركات عادية
ثانيا والاهم تكون مزبط القسم الي عاوز تمسك فيه اشراف
ثالثا والاهم اكتر ان تكون الناس عارفاك ومنتشر كدة وبتتنطط في كل حتة
ومفيش وسااااااااااااايط
اشطااااااااااااااات يا احلى بشرية



استنو نسيت اققولكو
الي شايف في نفسه الحاجات دي وعاوز يترشح للاشراف يدخل ركن
..|..<(+_ (طلبات المزجنجية ___---___اواااااااااامر علينا) _+>..|..
ويعمل موضوع عنوانه عاوز ابقى مشرف
وكله هيبقى تمام
group


_________________
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mazzage.ibda3.org

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى